SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa 3 dla Electrolux Poland

Agencja Reklamowa Grupa 3 przygotowała i prowadzi loterię konsumencką nowego odkurzacza Electrolux ergospace, pod nazwą "Nagrody w zasięgu"

Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego modelu, zwiększanie sprzedaży poprzez stymulowanie zakupu produktu atrakcyjnymi nagrodami oraz podtrzymywanie świadomości i wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Electrolux jako wiodącego producenta wysokiej jakości odkurzaczy i sprzętu AGD.

Na potrzeby loterii został przygotowany cały zestaw materiałów POS oraz layauty reklam prasowych. Akcja merchandisingowa objęła sklepy AGD w całej Polsce.

Celem wprowadzenia na rynek nowego modelu jest stymulowanie zakupu produktu atrakcyjnymi nagrodami oraz podtrzymywanie świadomości i wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Electrolux

Czas trwania: marzec - czerwiec

Kreacja i produkcja: Agencja Reklamowa Grupa 3

BTL: Materiały POS (ekspozytory, plakaty, standy, hangery

ATL: Reklamy prasowe w prasie branżowej

Tiff 300 dpi z reklamą w załączniku

Dołącz do dyskusji: Grupa 3 dla Electrolux Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl