Grupa Campari rusza z globalnym przetargiem mediowym

Campari Group, włoski producent alkoholi takich, jak Aperol, Campari, SKYY Vodka i Wild Turkey, uruchomił globalny przetarg mediowy, aby ponownie ocenić swoje strategie planowania i zakupu mediów na wielu rynkach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Grupa Campari rusza z globalnym przetargiem mediowym

Obecnie za obsługę mediową Campari Group odpowiada GroupM (WPP), której różne agencje odpowiadają za planowanie i zakup mediów tego marketera na różnych rynkach. 

Roczny budżet mediowy Campari szacowany jest na ok. 60 mld dolarów. 

W 2017 roku holding reklamowy WPP został mianowany „preferowanym globalnym partnerem” Campari w zakresie wszystkich usług reklamowych i komunikacyjnych po przetargu. Doprowadziło to do powstania w ramach holdingu „Team Campari”, dedykowanej jednostki z siedzibą w Mediolanie we Włoszech, która zarządzała portfolio ponad 50 marek alkoholi premium Campari.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu