Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich

Grupa Eskadra wygrała w przetargu Ministerstwa Rozwoju na przygotowanie i realizacji kampanii promocyjnej, której budżet wynosi ponad 2,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich

Grupa Eskadra pokonała w przetargu resortu rozwoju czterech konkurentów. Ich nazw nie podano.

Do zadań Grupy Eskadra należeć będzie opracowanie koncepcji, zaplanowanie i zakup mediów oraz realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej Fundusze Norweskie i Fundusze Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Celem kampanii jest promocja tych funduszy poprzez zaprezentowanie ich jako mechanizmów walki z nierównością, wyrównywania szans, współpracy i przeciwdziałania wykluczeniu.

Działania reklamowe mają zaangażować społeczeństwo m.in. poprzez social media. Obejmować będzie ogólnopolskie telewizje, radio, media elektroniczne i drukowane. Mają w niej wystąpić, jako ambasadorzy akcji, znane osoby. Niewykluczone, że działania promocyjne będą realizowane również poprzez lokowanie w programach telewizyjnych.

Kampania będzie realizowana w tym roku, potrwa około półtora miesiąca.

Grupa Eskadra przygotowała już zeszłoroczną kampanię promującą fundusze europejskie, prowadzoną pod hasłem „Prosto do funduszy”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?