SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Eskadra przygotuje spot do rządowej kampanii o bezpieczeństwie ruchu drogowego

Grupa Eskadra po wygranym przetargu Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa zajmie się kreacją i produkcją spotu do społecznej kampanii dotyczącej bezpieczeństwa pieszych. Pokonała w nim siedmiu konkurentów.

Article

W przetargu Grupa Eskadra walczyła z takimi firmami, jak Infinity Wojciech Dołhun, Jero SA z Propeller Film, Fabryka Komunikacji Społecznej, Advalue, Agencja Reklamowa dsk, Simple Frame oraz konsorcjum firm SCPROJECTS i Black_Rabbit.

Przetarg dotyczył przygotowania kreacji, produkcji i postprodukcji dwóch spotów (o czasie trwania 15, 30 i 45 sek.) oraz projektu plakatu graficznego na potrzeby kampanii społecznej dotyczącej tzw. niechronionych uczestników ruchu drogowego, czyli pieszych. Dodatkowo agencja ma przygotować hasło przewodnie, które ma być wykorzystywane jako tzw. umbrellabrand kampanii.

Grupa Eskadra wyceniła swoją ofertę na 547,4 tys. zł netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra przygotuje spot do rządowej kampanii o bezpieczeństwie ruchu drogowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl