Grupa Euvic kupuje udziały w FFW Communication

Technologiczna Grupa Euvic objęła pakiet udziałów w agencji digitalowej FFW Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Euvic kupuje udziały w FFW Communication
Od lewej: Maciej Teliszewski, Krzysztof Małecki Wojciech Wolny

W ramach Grupy Euvic, FFW, wspólnie z przejętą niedawno przez Euvic grupą reklamowo-martechową ClickAd, ma tworzyć komplementarną ofertę usług cyfrowych i wspierać klientów w cyfrowej transformacji w obszarze marketingu. Docelowo Euvic ma stać się większościowym udziałowcem FFW Communication.

Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że za 20 proc. udziałów w FFW Communication Grupa Euvic zapłaciła milion złotych.

Grupa Euvic stawia na digital

Grupa Euvic dotychczas skupiała swoją aktywność na 4 kluczowych filarach: software development, body/team leasing, IT infrastructure oraz innovations. Inwestycja w FFW Communication jest kolejnym krokiem do wzmocnienia kompetencji i oferty w zakresie usług digital - 5. filaru działalności Grupy - i rozszerzenia ich o digital marketing, czyli kompetencje w obszarze komunikacji i sprzedaży online.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię Integratora 2.0. Dzięki współpracy w ramach Grupy, FFW Communication wspólnie z ClickAd będą mogły zaoferować naszym klientom dodatkowe usługi w zakresie digital marketingu i martechu. Widzimy ogromne możliwości synergii między już funkcjonującymi w Grupie podmiotami oraz naszymi nowymi partnerami. Zależy nam na wspólnym zbudowaniu kompleksowej oferty, wspierającej cyfrową transformację, która dziś jest kluczowym elementem rozwoju każdej firmy - mówi Wojciech Wolny, współzałożyciel i prezes Euvic.

W ramach Grupy Euvic, FFW Communication i ClickAd rozwijać będą ofertę digital marketingu. Kompetencje obu spółek marketingowych w ramach budowanego 5. filaru koncentrują się wokół zagadnień związanych z content marketingiem, SEO, buzz marketingiem i performance.

- Doświadczenia ostatnich pandemicznych miesięcy przyspieszyły rozwój segmentu digital. Zauważamy zmiany społeczne i zmiany nawyków konsumenckich. Dzięki stworzeniu filaru marketingowego możemy dostarczać naszym klientom nie tylko rozwiązania technologiczne, ale także pomagać im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych - uważa Wolny.

- Dołączenie do grupy Euvic to dla nas znakomita szansa na zrobienie kolejnego kroku naprzód. Celem jest zbudowanie grupy reklamowej, a już teraz nasz potencjał połączony z możliwościami ClickAd daje zupełnie inną skalę i możliwości oferowania usług - dodaje Krzysztof Małecki, założyciel i partner zarządzający FFW Communication

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-euvic-wiekszosciowym-udzialowcem-agencji-clickad ##

W ramach dalszego wzmacniania kompetencji w zakresie digital marketingu Grupa Euvic planuje kolejne akwizycje, w celu budowy kompleksowej oferty. Już teraz w ramach Grupy działać będzie FFW Communication - agencja digital zorientowana na Content, Re:buzz – agencja świadcząca usługi w zakresie buzz marketingu i ochrony reputacji w sieci, Oraganic Seach - agencja SEO, ClickAd Interactive - agencja i dom mediowy, All4Affiliate - agencja performance i 360 E-com - spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu.

FFW Communication to powstała w 2011 roku agencja digital. Specjalizuje się w produkcji contentu (blogi, treści na strony, content huby, content pod SEO, kampanie lead generation dla B2B ). Zatrudnia ponad 30 osób.

Do grupy kapitałowej ClickAd należą agencja mediowa ClickAd Interactive, agencja performance All4affiliate oraz 360 E-com, która dostarcza autorskie usługi technologiczne sklepom internetowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych