SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce – bezpiecznie”

7 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący przeprowadzenia działań promocyjnych pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie”. Wśród nich są m.in. Grupa Interia i Wirtualna Polska.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

POT na realizację zaplanowanych działań zamierza przeznaczyć 300 tys. zł. O zlecenie to walczą: Aplan Media (oferta z ceną 297,7 tys. zł), Grupa Interia (263,2 tys. zł), They.pl (300 tys. zł), Mexad (280,2 tys. zł), Effective Media Solutions (297,9 tys. zł), Wirtualna Polska Media (295,2 tys. zł) i Innova (294,8 tys. zł).

Celem kampanii ma być zachęcenie turystów i potencjalnych turystów - mieszkańców Polski do podejmowania aktywności turystycznej w kraju i poinformowanie ich jak robić to bezpiecznie. Dodatkowo działania te mają pokazać, że dzięki wypracowanym przez branżę turystyczną rozwiązaniom podróżowanie po Polsce jest bezpieczne.

Kampania będzie obejmować internet i ma być realizowana w najbliższym czasie.

 

Dołącz do dyskusji: Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce – bezpiecznie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RM
SMOG, a teraz KORONAWIRUS !!!
"Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie".
- Piękna "nadobietnica" (overpromise).
Już u podstaw strategiczna PORAŻKA !!
odpowiedź