Grupa Nokaut: w III kw. przychód, zysk i liczba użytkowników w górę

Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za III kwartał 2012 r.

km
km
Udostępnij artykuł:

W III kwartale br. Grupa Nokaut zwiększyła swoje przychody o 55% wobec analogicznego okresu roku 2011, do poziomu 2,83 mln zł, a zysk netto wzrósł o 121%.

Narastająco po trzech kwartałach br. Grupa Nokaut wypracowała przychody na poziomie 7,25 mln zł, czyli o 38% więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku 2011. Zysk netto wyniósł 0,97 mln zł.

Przychody Grupy Nokaut (w tys. zł)  

W III kwartale br. rosła liczba użytkowników porównywarki cenowej Nokaut.pl - od stycznia do sierpnia zwiększyła się o 16%.

Liczba użytkowników (RU) odwiedzających największe polskie porównywarki cen   Źródło: Megapanel PBI/Gemius

Ponadto Grupa Nokaut kontynuowała dotychczasowe inwestycje i rozpoczęła kolejne - łącznie w III kwartale o wartości 2 mln zł, a od początku roku - 3,28 mln zł. Wśród nich są m.in. rozwój i integracja systemów informatycznych w ramach koszyka all-in-one, rozwój nowych funkcjonalności Nokaut.pl, stworzenie systemu do hurtowej obróbki danych (baza wzorcowa), rozwój i promocja aplikacji mobilnych, mechanizm tworzenia szaty graficznej sklepu internetowego, narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych AdWords, a także Projekt Import, który ma zapewniać użytkownikom najbardziej aktualne informacje na temat produktu będącego w ofercie sklepu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]