Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę reklamową DoubleClick for Publishers

Grupa Onet-RASP zakończyła wdrażanie w swoim pionie internetowym oferowanej przez Google platformy DoubleClick for Publishers służącej do zarządzania powierzchnią reklamową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Platforma reklamowa DoubleClick for Publishers jest jednym z najbardziej zaawansowanych i kompleksowych systemów do zarządzania powierzchnią reklamową na świecie. Google mocno przebudował ją w kwietniu br.

- Dzięki wdrożeniu DFP będziemy mogli zaoferować klientom m.in. lepsze wsparcie dla narzędzi mierzących efektywność kampanii reklamowych na wielu platformach i urządzeniach, w tym strategicznych z naszej perspektywy platformach mobilnych - podkreśla Marek Kowal, group data officer w Ringier Axel Springer Media.

Grupa Onet-RASP zapowiada, że dzięki wdrożonemu rozwiązaniu zapewni swoim klientom reklamowym lepsze wsparcie dla kampanii programmatic oraz zgodność ze wszystkimi standardami światowymi platform programatycznych. Kampanie reklamowe realizowane w mediach firmy będą  również mierzone tak samo skutecznie na wielu różnych platformach, w tym na platformach mobilnych. Domy mediowe i agencje które przy zakupie powierzchni reklamowych korzystają z rozwiązania Google Bid Manager, będą mogły je zintegrować z DoubleClick for Publishers, dzięki czemu pomiary wyników kampanii reklamowych mają być spójniejsze i łatwiejsze w analizie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"