Grupa PKP SA szuka agencji kreatywnej

Grupa Polskie Koleje Państwowe SA planuje działania wizerunkowe. Właśnie rozpoczęło się postępowanie mające wyłonić firmę, która zajmie się realizacją zaplanowanej kampanii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

PKP SA prowadzi postępowanie w formie zapytania o cenę. Szuka w nim agencji, która zajmie się przygotowaniem kreacji oraz produkcją spotu wizerunkowego.

Film ten ma prezentować spółki Grupy PKP jako pracodawców godnych zaufania, oferujących stabilne zatrudnienie, zapewniających pracę dla absolwentów szkół branżowych, wspierających młodych ludzi poprzez oferowane możliwości rozwoju i awansu zawodowego.

Spot emitowany będzie na ekranach LCD oraz monitorach w pociągach, przy kasach będących w dyspozycji PKP Intercity, w social media – na firmowych profilach poszczególnych spółek (m.in. Facebook, YouTube, Twitter), ich stronach internetowych. Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 5 marca.

Nie udało nam się ustalić, z jaką agencją reklamową PKP SA współpracowało w ostatnim czasie. Od dość dawna Grupa PKP nie jest zbyt aktywna reklamowo. Promuje się głównie jedna z jej spółek, PKP Intercity. To właśnie ten przewoźnik w ostatnim czasie wybrał do obsługi mediowej swoich kampanii dom mediowy Value Media, a na początku lutego br. podpisała z Publicis Poland umowę dotyczącą opracowania nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana