SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Polsat w ramach integracji Plusa i Cyfrowego Polsatu wprowadza nowy system sprzedaży

Grupa Polsat, która jest w trakcie procesu integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu, wprowadzi jeden, połączony system sprzedaży, obsługi klienta oraz system rozliczeniowy dla produktów i usług spółek z tej grupy. To również element strategii inwestowania przez podmioty należące do Zygmunta Solorza-Żaka w usługi łączone. Partnerem technologicznym wdrożenia jest Huawei.

 

Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu Article

Grupa Polsat chce ujednolicić procesy sprzedażowe i wprowadzić jeden zintegrowany system zarządzania sprzedażą w Cyfrowym Polsacie i Plusie. Grupa należąca do Zygmunta Solorza-Żaka stawia na omnichannel i rynek usług łączonych, dlatego też wprowadza wspólny system informatyczny dla różnych podmiotów.

Korzyścią dla klientów ma być dostęp do kompleksowych informacji na temat oferty różnych usług podmiotów z Grupy Polsat. Celem tej zmiany jest także uproszczenie procesu obsługi klienta i usprawnienie wymiany informacji między firmami z jednej grupy kapitałowej.

Partnerem technologicznym przy tym wdrożeniu jest firma Huawei. To ona odpowiada za stworzenie nowej architektury IT oraz integrację istniejących rozwiązań. Koszty operacji zostały rozłożone na czas całego wdrożenia i zostały ujęte we wcześniej komunikowanych planach inwestycyjnych Grupy Cyfrowy Polsat zakładających wydatki na CAPEX na poziomie nie wyższym niż 10 proc. przychodów Grupy.

- Nowe, kompleksowe rozwiązanie w obszarze IT będzie istotnie wspierało prowadzoną z sukcesem przez Grupę strategię rozwoju w obszarze usług zintegrowanych, zapewniając nam jednocześnie wymierne korzyści biznesowe. Projekt będziemy realizować przez dwa lata - informuje Jacek Felczykowski, członek zarządu Polkomtelu odpowiedzialny za obszar techniki i IT.

W 2015 roku Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrosty przychodów ze sprzedaży i zysku netto - odpowiednio do 9,82 mld zł i 1,16 mld zł. Zwiększyła się liczba sprzedanych usług internetu i płatnej telewizji, a zmalała - telefonii komórkowej. Liczba klientów SmartDomu, czyli sztandarowej oferty usług łączonych Plusa i Cyfrowego Polsatu, osiągnęła milion.

W pierwszym kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała niewielkie wzrosty w skali roku wpływów ze sprzedaży (do 2,36 mld zł) i zysku netto (do 178,5 mln zł). Liczba świadczonych przez operatora usług internetowych wzrosła o ok. 15 proc., nieznacznie zmalała natomiast liczba usług telefonii komórkowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Polsat w ramach integracji Plusa i Cyfrowego Polsatu wprowadza nowy system sprzedaży

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
I niech sobie wprowadza sobie nadal swoje zaj...te oferty, a ci co się na nie złapią to niech bulą.
14 8
odpowiedź
User
huawei? to ci ktorzy maja problemy nawet w afryce za lapowkarstwo?
swoja droga ciekawe, ze kluczowa infrastruktura, z ktorej korzystaja wszystkie polskie sluzby (tak, tak, Polkomtel), idzie w rece chinczyka. Chinczyka, ktory jest na czarnej liscie w US
10 8
odpowiedź
User
Maciek
Przy tylu różnych i różnorodnych usługach, jakie teraz jest w stanie zaoferować plus, to na pewno przyda im się ujednolicenie i poprawienie systemów. Aczkolwiek i tak jestem pod wrażeniem, bo jak ostatnio byłem w PUKu Plusa, to się dowiedziełem, jak dużo rzeczy są w stanie zaofertować i aż się zdziwiłem. To trzeba nieźle mieć poogarniane, żeby się w ofertach połapać, będąc pracownikiem. Tak że podziw dla pracowników.
10 9
odpowiedź
User
Elektrim
Jaką rolę w tym imperium odgrywa Elektrim ?
9 8
odpowiedź
User
zt
Elektrim jest tajnym sponsorem Solka .
Polsat jak i Polkomtel zadłużeni po uszy.
9 8
odpowiedź