Grupa RMF zyskuje słuchaczy i umacnia pozycję reklamową. Eurozet, bez wzrostu słuchalności, hamuje

Wyniki najnowszych badań słuchalności Radio Track Kantar Polska z okresu czerwiec-sierpień 2024 pokazują, że oferta reklamowa Grupy RMF nabiera rozpędu, podczas gdy konkurencyjny Eurozet notuje spadki.

Materiał partnera
Materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF zyskuje słuchaczy i umacnia pozycję reklamową. Eurozet, bez wzrostu słuchalności, hamuje

Pakiet Power FM Grupy RMF zyskał na udziale w czasie słuchania +0,5 pkt proc., a Audio ZET Boost spadł o 1 pkt proc.* (sam Audio ZET stracił nawet -1,2 pkt proc.), w porównaniu do analogicznej fali zeszłego roku.

Rośnie przewaga w grupie 15 - 49 lat

Dodatkowo, w ważnej dla reklamodawców grupie osób w wieku 15 - 49 lat, rośnie przewaga także w przypadku produktów reklamowych złożonych tylko ze stacji Grupy RMF.

Oferta Grupy RMF (RMF 3D) pozostaje na stabilnym poziomie, podczas gdy Eurozet odnotowuje spadek o -1,4 pkt proc. (Audio ZET) i -1,9 pkt proc. (Audio ZET Boost) rok do roku.

Koszty dotarcia? RMF deklasuje konkurencję

Koszty CPP (koszt dotarcia) również przemawiają na korzyść Grupy RMF, szczególnie w szerokich grupach celowych. Dla grupy 15 - 49 lat oferta Audio ZET jest aż o 51% droższa niż pakiet RMF 3D dla 30-sekundowych spotów oraz o 65% droższa dla spotów 15-sekundowych. Grupa Eurozet stosuje mniej korzystne przeliczniki długości spotów, co znacząco podwyższa koszty dla reklamodawców.

Grupa RMF konsekwentnie umacnia swoją pozycję, oferując lepsze warunki, stabilność i dynamiczny rozwój. Pozycja lidera to nadal ogromne wyzwanie dla bezpośredniego konkurenta.

*Źródło danych: Radio Track Kantar Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu