SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Sarantis kupuje od PZ Cussons polską markę Luksja

Grupa Sarantis, właściciel takich marek, jak STR8, Jan Niezbędny, Grosik, Kolastyna kupuje od PZ Cussons polską markę kosmetyczną Luksja. Nowy właściciel brandu zajmie się też - na bazie oddzielnej umowy - dystrybucją innych marek PZ Cussons, m.in. Carex, Morning Fresh i Original Source.

Article

O transakcji tej PZ Cussons poinformowała swoich partnerów handlowych. Przekazała im, że wprowadza nową strategię zakładającą inwestycje w główne marki w tych lokalizacjach, które zapewnią odpowiednią skalę wzrostu oraz umożliwią firmie stały i zyskowny rozwój.

Zgodnie z tymi założeniami PZ Cussons zdecydowało się sprzedać greckiej Grupie Sarantis polską markę Luksja, w ofercie której są produkty do mycia i pielęgnacji ciała.

Ponadto firmy zawarły umowę, na mocy której Sarantis zajmie się dystrybucją należących do Pz Cussons marek Morning Fresh, Carex i Original Source w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Transakcja zostanie sfinalizowana po uzyskaniu wymaganych zgód w Polsce i w odpowiednich krajach.

Firmy nie ujawniają wartości kontraktu.

W maju ub.r. współpracę z marką Luksja rozpoczęła agencja Tailor Made PR – kontrakt dotyczył obsługi w mediach społecznościowych.

Jedną z ostatnich kampanii ta marka realizowała w 2017 roku – w działaniach pod hasłem „Twoja skóra to pokocha” reklamowane były żele Luksja Care Pro Oils.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Sarantis kupuje od PZ Cussons polską markę Luksja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl