SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Żywiec rusza z kampanią "Trzymaj pion" w nowej odsłonie

Grupa Żywiec rusza z nową odsłoną kampanii "Trzymaj pion", której celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat odpowiedzialności za kierownicą pojazdów niemechanicznych.

Badania przeprowadzone na zlecenie Grupy Żywiec pokazały, że 30 proc. użytkowników jednośladów nie wie, że obowiązują ich limity spożycia alkoholu, takie same jak w przypadku pojazdów mechanicznych. Firma chce poprzez podjęte działania zwiększyć świadomość Polaków na temat odpowiedzialności za kierownicą pojazdów nie mechanicznych, dlatego w nowej odsłonie rusza kampania "Trzymaj Pion".

"Trzymaj Pion" to projekt, który prowadzony jest od 2016 roku. Jego celem od samego początku była edukacja konsumentów i wzmacnianie pozytywnych postaw w zakresie odpowiedzialności podczas konsumpcji alkoholu. Od 2018 roku komunikacja koncentrowała się wokół przeciwdziałania przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków. W ramach kampanii nawiązano współpracę z ekspertami i influencerami, a także stworzono przewodnik dla rodziców „Jak rozmawiać z dziećmi o alkoholu”. Wyprodukowano także serię video-podcastów, które łącznie zostały odtworzone w serwisie YouTube ponad 100 tys. razy, a stronę trzymajpion.pl odwiedziło 72 tys. unikalnych użytkowników.

Kampania w nowej odsłonie rozszerza platformę o dwa dodatkowe moduły: kwestie związane z mobilnością oraz promocją bezalkoholowych alternatyw.

Grupa Żywiec stworzyła też "Przewodnik po przepisach ruchu rowerowego, hulajnóg elektrycznych, UTO i UWR", który został objęty patronatem Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego.

- Jako producent piwa czujemy się odpowiedzialni za to, aby wzmacniać w konsumentach przeświadczenie, że zachowanie umiaru w trakcie picia jest postawą godną naśladowania. W szczególności, gdy w grę wchodzą jakiekolwiek pojazdy, w takiej sytuacji zawsze należy wstrzymać się od picia i wybrać ścieżkę odpowiedzialności – mówi Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.

Dodatkowo od 14 sierpnia w Radiu Kolor emitowana będzie audycja „Wieczór ekspertów". Przez pięć wieczorów wspólnie z Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego firma będzie przybliżać tematykę związaną z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością na drogach.

Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec rusza z kampanią "Trzymaj pion" w nowej odsłonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl