SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High Mileage

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży produktu stworzonego specjalnie dla samochodów o dużym przebiegu. Reklamy będą pojawiać się w prasie od 7 kwietnia do końca maja br.

  Layout przygotowany przez Bartka Kowalskiego (dyrektor artystyczny), Roberta Nizińskiego (copywriter) oraz Bartka Ramsa (creative group head) z Gruppa66 Ogilvy ukaże się w następujących tytułach: Fakt, Super Express, Giełda Samochodowa, Wysokie Obroty, Motor oraz Auto Świat. Pierwsza emisja nastąpi 7 kwietnia w Wysokich Obrotach.

Działania marketingowe Castrol Lubricants, w tym najnowszą kampanię Castrol GTX High Mileage koordynuje szef marketingu, Maciej Gondko we współpracy z Rafałem Leszczyńskim (Trade Marketing Manager PCO). Po stronie agencji opieka nad marką Castrol należy do zespołu Olgi Sobieraj (Group Account Director) - Tomasza Smacznego (Account Manager) i Anny Rossy (Account Coordinator).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.

Agencja Gruppa66 Ogilvy, a wcześniej Ogilvy & Mather Polska obsługuje w pełnym zakresie markę Castrol od 1999 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High Mileage

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl