SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gruppa66 Ogilvy dla Netii

Nowa odsłona megaboardu "Lepsza perspektywa"

W ramach kampanii realizowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii na budynku Universalu w Warszawie zawisł spektakularny megaboard "ŁUK TRIUMFALNY NETIA - Lepsza perspektywa". Jego ideą jest skonfrontowanie życia w wielkim mieście z piękniejszym, lepszym światem - symbolem lepszej perspektywy oferowanej przez markę Netia. Aktualny projekt będzie eksponowany przez 6 miesięcy. Nowy megaboard stanowi kontynuację dotychczasowej kampanii wizerunkowej prowadzonej przez agencję od grudnia 2002 roku i jest czwartą z kolei realizacją prezentowaną na budynku Universalu. "ŁUK TRIUMFALNY NETIA - Lepsza perspektywa" zawiśnie także w innych miastach Polski: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu.

Netia rozpoczęła współpracę z Gruppa66 Ogilvy w 2002 roku. Zaproponowana przez agencję strategia "Lepsza perspektywa" do dzisiaj spina wszystkie działania komunikacyjne tej marki. Poprzednie megaboardy stworzone dla Netii przez agencję Gruppa66 Ogilvy to: "NETIA K2 - Lepsza perspektywa" (Złote Orły 2003 za twórcze użycie mediów), któremu towarzyszyła kampania "NETIA K2 - Polska Wyprawa Zimowa" w telewizji, prasie, Internecie i na bilboardach, "Basen" i "Bluszcz" (z równoległą kampanią w telewizji, prasie i na bilboardach w okresie październik-grudzień 2003).

W wyniku podjętych działań komunikacyjnych świadomość marki Netia wzrosła z 42% w grudniu 2002 do 56% w grudniu 2003. Przy tym świadomość spontaniczna podniosła się aż o 81% (z 16% na 29% w analogicznym okresie), a świadomość reklamy wzrosła do 56%*. Powyższe wyniki mają swój niewątpliwy wpływ na pozycję rynkową Netii, która na początku roku 2004 firma przejęła El-Net i tym samym umocniła się na pozycji największego niezależnego operatora na polskim rynku.

Z usług Netii korzysta ponad 420 tys. abonentów. Badania przeprowadzone w marcu 2004 roku przez TNS OBOP potwierdziły, że Netia ma najwięcej zadowolonych klientów spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Aż 70,5 % Klientów oceniając satysfakcję ze świadczonych usług, przyznało Netii najwyższe oceny: 8, 9 i 10 (w skali od 1 do 10). Badania te wskazują na stałą tendencję wzrostową odsetka najbardziej zadowolonych klientów Netii. W I kwartale 2004 r. inni operatorzy osiągnęli następujące wyniki: Dialog 53,2 %, TP S.A. -33,8 %, a sieci komórkowe: Idea 68,3%, Era 65,8%, Plus GSM 62,9 %. *Źródło: TNS OBOP - TNS Telecoms Index, styczeń 2004

Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Netii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl