SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Chruścielewski: z Agory do Bonnier Business Polska

Grzegorz Chruścielewski objął w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu”, stanowisko head of digital marketing - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w Agorze.

Article

Grzegorz Chruścielewski w Bonnier Business Polska pełni funkcję head of digital marketing. Do wydawnictwa tego przeszedł z Agory, gdzie pracował przez pięć lat. Najpierw pełnił funkcję SEM managera, a ostatnio - marketing managera.

Odpowiadał m.in. za generowanie ruchu dla serwisów i strony głównej Gazeta.pl, promocję marek własnych Grupy Gazeta.pl, optymalizację powierzchni reklamowych należących do działu marketingu i kierowanie zespołem marketingu efektywnościowego.

Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Chruścielewski: z Agory do Bonnier Business Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl