Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko business development manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo

Kłusek w Veneo będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży, pozyskiwanie leadów, ich kwalifikację i ofertowanie przy ścisłej współpracy z działem strategiczno-kreatywnym.

- Grzegorz dołączył do naszego zespołu w ważnym momencie – uważnie obserwujemy rynek i dostrzegamy, że wzrasta świadomość myślenia o rozwoju biznesu poprzez budowanie siły marki. Jako agencja strategiczno-kreatywna jesteśmy gotowi, by w 2023 – z pomocą Grzegorza - pomóc kolejnym markom budować swoją wartość - mówi Beata Mordarska, CEO / head of strategy & creative w Veneo.

Do tej pory Kłusek współpracował już z największymi polskimi i światowymi brandami – m.in. Netflix, ING Bank, Tarczyn, Lubella, Lajkonik, Porta czy Góralki.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana