SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Strzelec odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska, zajmie się szkoleniami z e-marketingu

Po sześciu latach pracy z Grupą Onet-RAS Polska żegna się business development manager Grzegorz Strzelec. - W pierwszym względnie krótkim okresie będę wspierał kilka młodych perspektywicznych organizacji jednocześnie, w zakresie budowania długoterminowych strategii obecności w wyszukiwarkach i tworzenia wokół tego skutecznych procesów. To etap przejściowy do stworzenia kompletnego modelu szkoleń managerskich z zakresu digital marketingu w szczególności w obszarze wyszukiwarek - zapowiada.

Grzegorz StrzelecGrzegorz Strzelec

W Grupie Onet-RAS Polska Strzelec pracował od marca 2012 roku. Przez pierwsze pięć lat pełnił różne funkcje z zakresu SEO, od programisty SEO, przez kierownika zespołu SEO i kierownika działu IT po szefa SEO. Odpowiadał za zarządzanie ruchem z wyszukiwarek w ponad setce serwisów firmy.

Przez ostatni rok był business development managerem, zajmował się m.in. tworzeniem grupowej strategii rozwoju w zakresie search marketingu, strategii content marketingowych dla kluczowych klientów agencji Content Tailors oraz tworzeniem nowych i wsparciem istniejących modeli monetyzacji ruchu SEO/SEM.

- Moim wewnętrznym celem od pierwszych miesięcy, było zbudowanie oczywiście subiektywnie postrzeganego, jednak z racji moich doświadczeń sądzę prawidłowego postrzegania w organizacji zagadnień związanych z obecnością w wyszukiwarkach internetowych. Postawiłem sobie za cel, zbudowanie kompletnego działu SEO, wraz z linią zarządzania, oraz wkomponowanie tej struktury w świadomość wszystkich działów organizacji. Udało mi się to sądzę zakończyć już w 2017 roku i to był moment, w którym odsunąłem się na bok, jeszcze jakiś czas uczestnicząc w działaniach strategicznych i przyglądając się czy wszystko funkcjonuje prawidłowo - mówi Grzegorz Strzelec portalowi Wirtualnemedia.pl.

- Odejście z grupy zawodowo było naturalną dla mnie decyzją i sądzę dobrze wkomponowaną w czasie. Jeszcze na miesiąc przed rezygnacją dokonałem gruntownej analizy ruchu z wyszukiwarek względem mediowej konkurencji i bez zmian uważam, że dział ten zarządza bardzo skutecznie największym w Polsce ruchem z wyszukiwarek i jest pod tym względem w pozycji niezagrożonej. Od lat również zwiększa zasięg w tym kanale o średnio ponad 15 proc. rocznie. Pamiętajmy przy tym, że mówimy o ruchu liczonym w miliardach sesji. Cel więc został zrealizowany, a dla mnie to moment w którym mogę wyjść z grupy z poczuciem właściwie zrealizowanego zadania - podkreśla.

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. serwisy i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 20,9 mln realnych użytkowników i 2,84 mld odsłon. Z firmą żegna się obecnie także Bartłomiej Pucek, odpowiedzialny za projekty z obszaru mobile i digital.

Grzegorz Strzelec przed pracą w Grupie Onet-RAS Polska przez kilka lat działał jako freelancer. Obecnie chce zająć się konsultingiem i szkoleniami.

- W pierwszym względnie krótkim okresie będę wspierał kilka młodych perspektywicznych organizacji jednocześnie, w zakresie budowania długoterminowych strategii obecności w wyszukiwarkach i tworzenia wokół tego skutecznych procesów. To etap przejściowy do stworzenia kompletnego modelu szkoleń managerskich z zakresu digital marketingu w szczególności w obszarze wyszukiwarek. Uważam, że dość unikalna wiedza którą zdobyłem przez wiele lat, nie może być jedynie częścią moich osobistych planów. Chcę się nią podzielić z rynkiem - zapowiada.

- Jeśli plany nie ulegną istotnej modyfikacji, kolejnym etapem w ciągu mniej więcej dwóch lat, będzie uruchomienie narzędzia dostępnego w modelu SaaS, który mam nadzieję odczaruje istotnie branżę SEO, która na poziomie biznesowym czasem jest lokalizowana w okolicy peronu 9 i 3/4 :) Oczywiście prace nad tym ruszają już niebawem, jednak stopień zaawansowania, wymaga naprawdę wiele godzin i oczywiście funduszy - dodaje Strzelec.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Strzelec odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska, zajmie się szkoleniami z e-marketingu

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuku
Dzial seo to grupa leniow oglądających filmy i grających w rpg a raz w roku dających komunikat pr ze ruch z przeglądarek wzrósł. Tyle że nie mówia ze przez ten sam rok dziennikarze druku i www dzialy wideo itd o tyle właśnie więcej materiałów robili niz rok wcześniej. G... nie wielkie sukcesy.kasa w błoto na durną mode zamiast wynająć zewnętrzną firmę na parę miesięcy
odpowiedź
User
MM
Dzial seo to grupa leniow oglądających filmy i grających w rpg a raz w roku dających komunikat pr ze ruch z przeglądarek wzrósł. Tyle że nie mówia ze przez ten sam rok dziennikarze druku i www dzialy wideo itd o tyle właśnie więcej materiałów robili niz rok wcześniej. G... nie wielkie sukcesy.kasa w błoto na durną mode zamiast wynająć zewnętrzną firmę na parę miesięcy


no dokłanie, ale skoro dymają Niemców to życzę im by ten dział istniał jak najdłużej.
odpowiedź
User
Kuku
Nie dymaja Niemców bo ich pensje wycinaja ci Niemcy z innych polskich pensyjek. I to niestety nie tych lisowych czy kuzniarowych
odpowiedź