SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Tyci, ale dzielny!” w kampanii wafelków Grześki Tyci (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa miniwafelków Grześki Tyci, wprowadzonych do sprzedaży w połowie ub.r. przez firmę Colian. Akcja jest realizowana pod hasłem „Tyci, ale dzielny!”.

Article

Spot z kampanii jest utrzymany w stylistyce tzw. filmików z unboxingiem, w których twórcy internetowi prezentują różne produkty, wyjmując je z opakowań. Prezentacja Grześków Tyci, prowadzona przez małego chłopca, zostaje przerwana, bo inne osoby chcą się poczęstować tymi miniwafelkami.

Grześki Tyci zostały wprowadzone do sprzedaży w połowie ub.r. Każde opakowanie, o wadze 140 g, zawiera ok. 105 miniwafelków. Jego sugerowana cena to 4,99 zł

Jest to kolejny produkt firmy Colian pod marką Grześki. Od wielu lat w ofercie producenta są wafle Grześki, wiosną ub.r. wprowadzone do sprzedaży w nowej wersji Gofree.

Na razie nie udało nam się ustalić szczegółów kampanii reklamującej Grześki Tyci.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tyci, ale dzielny!” w kampanii wafelków Grześki Tyci (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry