SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy futbolu przeciw hejterom w reklamie Adidasa (wideo)

Piłkarze Luis Suarez, Gareth Bale, James Rodriguez i Karim Benzema występują w nowym spocie marki Adidas kpiącym z hejterstwa kibiców. Według reklamy hejterzy zazdroszczą gwiazdom wszystkiego, nawet ich nowych piłkarskich butów.

Article

W trwającym ponad minutę klipie zatytułowanym „There will be haters” jedni z najbardziej znanych na świecie piłkarzy pokazują się na przemian na ekranie, poszczególnym scenom towarzyszy dynamiczny utwór „Battle Royale” w wykonaniu Apashe.

Zdania pojawiające się w spocie mówią o tym, czym jest zjawisko hejterstwa spotykanego w środowisku kibiców - „Nienawidzą, jak chodzisz”, „Nienawidzą, jak mówisz”, „Nienawidzą, jak nic nie robisz, i jak robisz wszystko”. W dalszej części klipu okazuje się, że hejterska nienawiść ma swoje źródło w zazdrości. Hejterzy zazdroszczą gwiazdom futbolu wszystkiego, nawet ich nowych piłkarskich butów - korków produkowanych przez Adidasa.

Spot jest promocją nowej linii sportowego obuwia Adidas Adizero f50, Adidas Predator, Adidas Nitrocharge oraz Adidas 11Pro, które mają trafić do sprzedaży w lutym br.

Klip „There will be haters” po jednym dniu opublikowania w serwisie YouTube zanotował ponad 1,3 mln odsłon. Za jego kreację jest odpowiedzialna agencja Iris, reżyserem spotu jest Ernest Desumbila.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy futbolu przeciw hejterom w reklamie Adidasa (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
słaby pomysł
11 11
odpowiedź
User
Wujek
tvn robi lepsze spoty dla fundacji :)
fajny spot Adidasa
9 10
odpowiedź
User
Chejter
Adidas powinien uczyć się od Media-Expert jak robi się spoty reklamowe!
8 8
odpowiedź
User
Obiektyff
Komentarze pokazują, że kampania co najmniej celna ;)
8 8
odpowiedź