SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy Instagrama w wiosennej kampanii odzieży Tommy Hilfiger

Bohaterami najnowszej kampanii promującej wiosenną kolekcję marki Tommy Hilfiger są gwiazdy Instagrama, które mają łącznie na swoich kontach 10 mln fanów.

Article

Najnowsza kampania marki Tommy Hilfiger promuje kolekcję Hilfiger Denim wiosna 2016 i prowadzona jest pod hasłem „An island state of mind”. Wykorzystane w niej zdjęcia przypominają kadry z serialu „Beverly Hills 90210” - dominują na nich uśmiech, dobra zabawa, klimat z lat 90.

Głównymi bohaterami reklam są gwiazdy Instagramu, które mogą pochwalić się łącznie 10 milionami fanów na swoich kontach. Są to Hailey Baldwin, Immy Waterhouse, Luka Sabbat, Sang Woo Kim i David Baywater. Autorem zdjęć jest Devyn Galindo.

Kampania reklamuje nową dżinsową tkaninę, Dynamic Strech, która dzięki dużej ilości elastanu pozwala na swobodę ruchów, ale nie rozciąga się nawet po dłuższym noszeniu. Materiał ma ponad 80 procent sterczu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy Instagrama w wiosennej kampanii odzieży Tommy Hilfiger

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl