SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)

“TVN i tu, i tu” - pod takim hasłem stacja promuje jesienną ofertę programową. Najnowszy spot wizerunkowy pokazuje, że formaty TVN można oglądać nie tylko w telewizji, ale i w internecie. W filmie obserwujemy gwiazdy stacji przez kamerę internetową.

Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)

Joanna Krupa ogląda sukienki, w tle gra włączony telewizor. Nagle ktoś mówi do modelki z ekranu komputera, Joanna odrywa się od swojej czynności i macha do tajemniczej osoby. Cała akcja dzieje się bardzo szybka. Tak zaczyna się kolejny, siódmy już spot TVN promujący ofertę kanału na jesienny sezon.

- Chcieliśmy pokazać TVN jako stacją obecną w tradycyjnej telewizji jak i w internecie. Nie mówimy już o ramówce, ale o ofercie programowej. Pretekstem do stworzenia takiego konceptu spotu jest planowane na wrzesień uruchomienie serwisu wideo na żądanie z pozycjami TVN na tvn.pl  -  wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN. - Oglądając spot widzowie mają wrażenie, że patrzą na gwiazdy TVN poprzez kamerę internetową. Istotnym elementem filmu są nowoczesne technologie, komórki, tablety, które służą obecnie do oglądania programów telewizyjnych - tłumaczy Przyszlak.

Poza Joanną Krupą, prowadzącą talent-show “Top Model”, w filmie występują: Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, jurorzy i prowadzący “Tańca z gwiazdami”, jurorzy “Mam talent!” oraz aktorzy z seriali “Układ warszawski”, “Przepis na życie” i “Wszyscy kochają Romana” - To produkcje ze ścisłego prime-time TVN i najistotniejsze jesienne nowości stacji – wyjaśnia dyrektor autopromocji TVN. Aby pokazać wszytskie występujące w filmie postacie, ekran w spocie dzieli się często na cztery części.

Tłem muzycznym spotu jest piosenka “Come Closer” Milesa Kane'a. - Świeży utwór młodego brytyjskiego artysty, który wcześniej był członkiem zespołu The Rascals. Jak zwykle lubimy poszukiwać muzyki, która nie jest oczywista i oddaje emocje, jakie chcemy zawrzeć w spocie, a ten utwór jest taki prowokująco-zadziorny - mówi Wirtualnemedia.pl Przyszlak.

>>> Pięć nowości w jesiennej ramówce TVN, zmiany godzin emisji

Zdjęcia do filmu realizowano przez kilkanaście dni w różnych lokalizacjach, fragment z Krupa nakręcono w show roomie jednej z firm odzieżowych, scena z udziałem Magdy Gessler zrealizowana była w restauracji, a ujęcia z aktorami sitcomu “Wszyscy kochają Romana” nakręcono na planie ich serialu. Montaż odbywał się na bieżąco, dlatego przed zdjęciami do ostatniego fragmentu, film był gotowy niemal w całości.

Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN


Spot nadawany jest w TVN od 9 sierpnia br. (tego dnia kanał zaprezentował jesienną ofertę programową na konferencji). - Spot traktujemy jako ID stacji – wizytówkę kanału - mówi nam Robert Przyszlak. Czyli tak jak np. jingiel emitowany przez blokiem reklamowym. Nie jest on zatem ani autopromocją (zalicza są do limitu 12 minut reklam w godzinie) ani ogłoszeniem nadawcy (można nadawać je przez 2 minuty w godzinie). Film zobaczyć można też w internecie, ale jego sieciowa wersja różni się nieco od tej telewizyjnej. - Wykorzystujemy specyfikę internetu. Niektóre słowa z tytułów seriali i programów zostały zastąpione przez emotikony - tłumaczy Przyszlak.

>>> Nowości serialowe TVN nie w OnetVOD, a w serwisie TVN Online

Za produkcję spotu odpowiadał - tak jak przy poprzednich filmach - dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą był Maciej Chaberek, reżyserował Paweł Pallester, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak.

TVN spoty wizerunkowe realizuje od jesieni 2008 roku. Spot z wiosny 2009 wypromował piosenkę Lenki “The Show”, a stacja otrzymała za niego nagrodę w konkursie Promax/BDA (dowiedz się więcej), zaś wiosną br. w filmie pojawiło się tzw. kinetyczne domino, stworzone przez studentów Politechniki Warszawskiej (więcej na ten temat). Od dwóch ramówek własne spoty przygotowuje też Telewizja Polsat, teraz także nagrywa reklamówkę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
najsłabszy spot z dotychczasowych
8 9
odpowiedź
User
konrado
TVN - pitu, pitu...
8 9
odpowiedź
User
walter
nudny ten spot i to bardzo
8 9
odpowiedź
User
shabby
zawsze mieli w spotach fajna muzykę a tu jakoś słabo
8 8
odpowiedź
User
Piotr
Kolejny gniot na miarę Polsatu :(
8 8
odpowiedź