H&M wprowadza nową markę Singular Society. "Ubraniowy Netflix"

Szwedzka firma odzieżowa H&M wprowadza nową markę detaliczna - Singular Society, którą zagraniczne media określiły mianem "ubraniowego Netflixa".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H&M wprowadza nową markę Singular Society. "Ubraniowy Netflix"

Założyciele marki na jej stronie internetowej napisali: „Pracujemy jak Netflix czy Spotify”. Nowy koncept stworzył niewielki zespół specjalistów z branży handlu detalicznego, a finansuje go H&M Group. 

Jego innowacyjność polega na  tym, że produkty są oferowane jako usługa.

Podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie

Polega to na tym, że trzeba się zapisać, aby coś kupić. To stała miesięczna lub roczna opłata uprawnia do zamówienia określonej liczby pozycji. I tak podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie i dzięki niej można kupić 5 pozycji miesięcznie.

Flagowy sklep Singular Society już działa w Sztokholmie, natomiast w sklepie internetowym dostępne są zrównoważone, a jednocześnie luksusowe prezenty bożonarodzeniowe, m.in. kaszmirowe koce, świece zapachowe i odzież domowa.

Założyciele Singular Society podkreślają, że nie zależy im na dotarciu do zakupoholików i dużej liczby klientów, ale  na klientach świadomych. Takich, którzy nie kupują dużo, ale kupują dobrze i świadomie. Firma ma zarabiać nie na liczbie transakcji, ale na stałych składkach członkowskich.

Singular Society będzie rozszerzać działalność na nowe kategorie produktów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej