SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hand Made zajmie się obsługą Nescafe Dolce Gusto w internecie

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę internetową marki Nescafe Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Będzie wspierała markę kreatywnie i strategicznie.

Article

Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w internecie. Całość działań obejmie strategię obecności w internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki Nescafe Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji - komentuje Bartosz Orszulak, group product manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem br. Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę, ani też ile i jakie inne agencje uczestniczyły w wygranym przez Hand Made przetargu.

Marka Nescafe Dolce Gusto była ostatnio aktywna reklamowo na poziomie globalnym jesienią ub.r. - promowana była w kampanii pod hasłem „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hand Made zajmie się obsługą Nescafe Dolce Gusto w internecie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cafe Trio
Kiedy w Polsce kupię Bonka Dolce Gusto, Buondi Dolce Gusto oraz Sical Dolce Gusto ?!?!?! Kiedy nastąpi uwolnienie rynku i wolność dla konsumentów ?!?!?!
8 8
odpowiedź