„#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)

Marka płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (należąca do CPP Torun-Pacific) prowadzi w mediach społecznościowych, kampanię „#HandsOn” promującą profilaktykę raka piersi. Za oprawę kreatywną i mediową akcji odpowiada dom mediowy MEC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)

W kampanii użytkowniczki portali społecznościowych zachęcane są do publikowania selfie z ręką na piersi i hashtagiem #HandsOn. Ma to promować badanie swoich piersi w ramach profilaktyki nowotworowej.

Do współpracy w akcji zaproszono blogerów, m.in. Maffashion i Wujaszka Liestyle, który przygotował specjalną sesję zdjęciową.

Kampania potrwa kilka tygodni.

Za strategię komunikacji i polskie elementy kreacji kampanii odpowiada Liquid, dział kreatywny domu mediowego MEC. Planowaniem mediów zajął się MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana