Hard&Smart i Aramaz razem jako Grupa Hands

Partnerskie agencje reklamowe Hard&Smart i Aramaz połączyły się w Grupę Hands. Ich wspólna oferta składa się z trzech głównych specjalizacji.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Poznańskie agencja Hard&Smart i Aramaz uzasadniają, że połączyły się w Grupę Hands, żeby świadczyć kompleksowe i bardziej opłacalne dla klientów usługi marketingowe. Zakres działalności nowej firmy składa się z trzech głównych specjalizacji: budowania marki i opieki nad nią (Hands for brands), tworzenia wizerunku sieci sprzedaży (Hands for retail) oraz komunikacji reklamowej (Hands for communication).

Prezesem i dyrektorem strategicznym Grupy Hands została Henryka Kobylańska, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hard&Smart, natomiast stanowisko dyrektora zarządzającego objęła Agnieszka Jankowiak, do tej pełniąca tę funkcję w agencji Aramaz. W nowej firmie pracuje 30 osób.

grafika

Grupa Hands otrzymała własną identyfikację wizualną i stronę internetową uruchomioną pod adresem www.hands.pl. Swój wizerunek firma przygotowała we własnym zakresie.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu