SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hard&Smart i Aramaz razem jako Grupa Hands

Partnerskie agencje reklamowe Hard&Smart i Aramaz połączyły się w Grupę Hands. Ich wspólna oferta składa się z trzech głównych specjalizacji.

Poznańskie agencja Hard&Smart i Aramaz uzasadniają, że połączyły się w Grupę Hands, żeby świadczyć kompleksowe i bardziej opłacalne dla klientów usługi marketingowe. Zakres działalności nowej firmy składa się z trzech głównych specjalizacji: budowania marki i opieki nad nią (Hands for brands), tworzenia wizerunku sieci sprzedaży (Hands for retail) oraz komunikacji reklamowej (Hands for communication).

Prezesem i dyrektorem strategicznym Grupy Hands została Henryka Kobylańska, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hard&Smart, natomiast stanowisko dyrektora zarządzającego objęła Agnieszka Jankowiak, do tej pełniąca tę funkcję w agencji Aramaz. W nowej firmie pracuje 30 osób.

Grupa Hands otrzymała własną identyfikację wizualną i stronę internetową uruchomioną pod adresem www.hands.pl. Swój wizerunek firma przygotowała we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hard&Smart i Aramaz razem jako Grupa Hands

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl