SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harmonia czterech ścian w kampanii IKEA "Witaj w lepszym domu"

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa "Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Działania przygotowały Instinct, VMLY&R, Wavemaker, Badi Badi i Garden of Words.

Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Fabuła skupia się na sytuacjach z codziennego życia mieszkańców, np. zabawie z dziećmi, relaksującej drzemce, parze tańczącej w zaciszu swojego mieszkania.

IKEA z akcją "Witaj w lepszym domu"

Kampania IKEA "Witaj w lepszym domu" podkreśla rolę dobrego samopoczucia i relaksu płynącego z harmonijnie urządzonego domu oferującego zdrowe i bezpieczne rozwiązania. Marka pokazuje, że niezależnie od tego, czy potrzebujemy równowagi fizycznej, np. poprzez ułatwienie gotowania zdrowych posiłków dzięki różnym kuchennym akcesoriom, czy psychicznej – dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii.

Kampania obejmuje kanały telewizyjne oraz digital w ramach zasięgowych emisji wideo i display.

Za przygotowanie kreacji, strategii i konceptu kreatywnego odpowiada agencja Instinct pod okiem reżysera Nielsa Grabola oraz dyrektora fotografii Michaela Krichmana.

Polską adaptację spotu przygotowała agencja VMLY&R. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za komunikację PR – agencja Garden of Words. Planowanie oraz zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Harmonia czterech ścian w kampanii IKEA "Witaj w lepszym domu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl