SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly

Firma Hasbro uruchomiła globalną kampanię promującą najnowszą wersję gry Monopoly.

Kampania obejmuje współpracę jednego z największych na świecie producentów zabawek i gier planszowych z firmą Google, w ramach której powstanie internetowa wersja Monopoly.

Przygotowana przez agencję Tribal DDB kampania rusza 9 września w 26 krajach. Będzie ona promować Monopoly City - wersję, w której gracze w trakcie gry budują od podstaw na środku planszy trójwymiarowe miasta.

Tymczasem internetowa wersja gry będzie trwała cztery miesiące i pozwoli na kupowanie i sprzedawanie nieruchomości na dowolnej ulicy na świecie. Aby zamienić całą planetę w jedną wielką planszę, wykorzystane zostaną technologie serwisów Google Maps i Google Earth.

Celem całej kampanii jest skierowanie odbiorców do gry w Monopoly w sieci i zachęcenie ich do kontynuacji zabawy w świecie rzeczywistym z wykorzystaniem edycji City.

źródło: New Media Age

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl