Havas Market inwestuje w partnerstwo z SEOgroup

Havas Market, agencja Havas Media Network, specjalizująca się w działaniach performance i e-commerce, nawiązała strategiczne partnerstwo z SEOgroup. Współpraca ma na celu wzmocnienie oferty poprzez dostarczenie klientom Havas jeszcze bardziej innowacyjnych i efektywnych rozwiązań z obszaru SEO.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Havas Market inwestuje w partnerstwo z SEOgroup

Zespół Havas Market SEO, działający w strukturach agencji, będzie ściśle współpracował z ekspertami SEOgroup, co ma umożliwić jeszcze głębszą integrację kompetencji, wymianę wiedzy oraz dostęp do wyspecjalizowanych narzędzi i technologii. Dzięki temu możliwe będzie jeszcze skuteczniejsze łączenie działań SEO z całościową strategią mediową klientów.

Nowa współpraca Havas

Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami, takimi jak SEOgroup, to element strategii Havas Market zakładającej dynamiczne skalowanie usług i elastyczne dopasowanie do potrzeb rynku. Dzięki synergii kompetencji możliwa jest jeszcze większa efektywność operacyjna, wdrażanie innowacji w czasie rzeczywistym oraz osiąganie wymiernych rezultatów biznesowych.

– Partnerstwo z SEOgroup to naturalne rozszerzenie naszych działań w obszarze SEO, spójne zarówno z naszą strategią rozwoju, jak i podejściem do marketingu opartego na wartościach. Nasze filozofie – oparte na tworzeniu meaningful brand experiences – są zbieżne, co znacząco przekłada się na jakość dostarczanych rozwiązań. Dzięki temu nasi klienci zyskują kompleksowe, zintegrowane podejście oraz realny wpływ na rozwój ich biznesu. Podejście, które łączy siły wewnętrzne i zewnętrzne, daje dostęp do najlepszego know-how w branży, co przekłada się na jeszcze lepsze wyniki – komentuje Beata Magdziarz, chief officer digital w Havas Media Network.

Na czele jednostki Havas Market stoją Aleksandra Ślusarska jako head of performance media oraz Tomasz Kwiatkowski w roli head of e-commerce operations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu