SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media globalną agencją mediową TripAdvisor

Platforma turystyczna TripAdvisor wybrała sieć Havas Media (Havas Media Group) do globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów.

Article

Obsługą mediową serwisu zajmie się oddział Havas Media w Stanach Zjednoczonych - będzie nadzorować i koordynować prace biur agencji na wszystkich rynkach.

TripAdvisor chce do swojej oferty przekonać młodych, coraz częściej i więcej podróżujących. Na tym mają skupić się działania marketingowe platformy, która jest obecnie w trakcie wyboru agencji kreatywnej do współpracy.

W dotarciu do takiego targetu ma pomóc współpraca z wybraną Havas Media oraz jej siostrzanymi spółkami należącymi do koncernu Vivendi, jak np. Universal Music Group.

- Jako marka, która od 20 lat konsekwentnie zaspokaja potrzeby naszej globalnej społeczności, wiemy, że TripAdvisor będzie przyszłością spersonalizowanej i cyfrowo nastawionej platformy, która jest odpowiednia dla nowej generacji podróżników - mówi Lindsay Nelson z TripAdvisor. - Nasza współpraca z Havas pomoże pogłębić nasze relacje z obecnymi użytkownikami oraz opowie historię naszej marki młodszemu pokoleniu podróżników poszukujących wyjątkowych i niesamowitych wrażeń z podróży i miejsc, których nie odkryją nigdzie indziej.

Dotychczas obsługą mediową TripAdvisor zajmowały się agencje: Response w Wielkiej Bryatnii i Havas Edge w Ameryce.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas Media globalną agencją mediową TripAdvisor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl