SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia

Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia ponownie wybrały do obsługi ich budżetu mediowego Havas Media Group. Agencja nadal zajmować się będzie ich obsługą w Europie, Rosji i Turcji.

Hyundai Tucson Article

Przetarg prowadził Innocean, globalny wewnętrzny butik Hyundai Motor Group i ostatecznie zdecydował utrzymać dotychczasową 10-letnią współpracę z Havas Media Group.

Havas Media zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i offline dla obydwu producentów samochodów. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

- Bardzo cieszymy się z wygranej, ponieważ potwierdza ona efektywność naszych działań i słuszność przyjętej strategii biznesowej. Dla obydwóch marek pracujemy już ponad 10 lat, dzięki czemu doskonale znamy kategorię produktów i grupę docelową, co finalnie pozwala nam na zaoferowanie zoptymalizowanej, uszytej na miarę strategii komunikacji marketingowej, opartej na filozofii Meaningful Brands - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Przetarg trwał od grudnia 2018 roku. Firma nie ujawniła nazw zaproszonych do niego agencji. Poinformowała jedynie, że do prezentacji zaproszono wszystkie holdingi mediowe, w tym m.in. Publicis Media, GroupM/WPP, IPG Mediabrands, Dentsu Aegis Network.

Zakupem mediów dla Hyundai Motor Group w Stanach Zjednoczonych zajmuje się Canvas Worldwide – spółka joint venture utworzona przez Innocean i Horizon Media. Zakończony właśnie przetarg nie ma wpływu na tę współpracę.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów do kampanii marek Hyundai i Kia zajmuje się Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bart
Dobrze, ze zmieniliscie fotografie z ix35:D
0 0
odpowiedź