Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia

Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia ponownie wybrały do obsługi ich budżetu mediowego Havas Media Group. Agencja nadal zajmować się będzie ich obsługą w Europie, Rosji i Turcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia
Hyundai Tucson

Przetarg prowadził Innocean, globalny wewnętrzny butik Hyundai Motor Group i ostatecznie zdecydował utrzymać dotychczasową 10-letnią współpracę z Havas Media Group.

Havas Media zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i offline dla obydwu producentów samochodów. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

- Bardzo cieszymy się z wygranej, ponieważ potwierdza ona efektywność naszych działań i słuszność przyjętej strategii biznesowej. Dla obydwóch marek pracujemy już ponad 10 lat, dzięki czemu doskonale znamy kategorię produktów i grupę docelową, co finalnie pozwala nam na zaoferowanie zoptymalizowanej, uszytej na miarę strategii komunikacji marketingowej, opartej na filozofii Meaningful Brands - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Przetarg trwał od grudnia 2018 roku. Firma nie ujawniła nazw zaproszonych do niego agencji. Poinformowała jedynie, że do prezentacji zaproszono wszystkie holdingi mediowe, w tym m.in. Publicis Media, GroupM/WPP, IPG Mediabrands, Dentsu Aegis Network.

Zakupem mediów dla Hyundai Motor Group w Stanach Zjednoczonych zajmuje się Canvas Worldwide – spółka joint venture utworzona przez Innocean i Horizon Media. Zakończony właśnie przetarg nie ma wpływu na tę współpracę.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów do kampanii marek Hyundai i Kia zajmuje się Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana