Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Carat Polska, należący do Dentsu Aegis Network.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek

Do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek, m.in. Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir.

- W naszej propozycji wykorzystaliśmy unikalne badania, w tym Havas Soil oraz Meaningful Brands. Wnioski pozwoliły nam zaproponować efektywną strategię komunikacji w mediach, która spodobała się klientowi - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

Carat Polska zajmował się obsługą Hasco-Lek od stycznia 2016 roku.

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"