SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media przejęła agencję ignition

Grupa medialna Havas Media kupiła amerykańską agencję marketingu eksperymentalnego ignition. Firma zostanie włączona do struktur agencji Havas Sports & Entertainment.

Havas Media przejęła agencję ignition

Havas Media zdecydowała się przejąć agencję ignition, żeby poszerzyć i zoptymalizować ofertę swojej agencji Havas Sports & Entertainment oraz wzmocnić jej obecność na rynku amerykańskim. Koncern podkreśla też, że oferty obu firm bardzo dobrze się uzupełniają: ignition specjalizuje się w event i experiential marketingu, a Havas Sports & Entertainment - w branded content i social media marketingu, sponsoringu, konsultingu i public relations. - Piętnastoletnie doświadczenie ignition w aktywacjach wokół sztafety ze zniczem olimpijskim oraz 14 lat organizacji, wspólnie z Coca-Cola Company, Trophy Tour zwiększy nasze możliwości w implementacji programów dla strategicznych klientów - dodaje Lucien Boyer, globalny szef Havas Sports & Entertainment.

ignition wnosi do Havas Media własne portfolio klientów, do których należą American Express, BP, Delta Air Lines, ESPN, Kia, United Nations Foundation, Victoria’s Secret oraz Coca-Cola Company, z którą agencję łączy status globalnego partnera. Część z tych marek - BP, KIA czy Coca-Cola - na polskim rynku obsługuje już Havas Sports & Entertainment.

ignition dołączy w Havas Media do grupy złożonej z Havas Sports & Entertainment oraz Cake Group. Agencja tak jak dotychczas będzie zajmować się przygotowywaniem niestandardowych kampanii na rynkach międzynarodowych i lokalnych. Firmą nadal będzie kierować obecny prezes Mike Hersoma, we współpracy z chief marketing oficerem Cindy-Ann Hersom oraz jej założycielami: Dill i Susan Driscollami. Hersom podlegać będzie bezpośrednio Lucienowi Boyer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas Media przejęła agencję ignition

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl