Havas Play wygrywa przetarg Lidl Polska

Agencja Havas Play (Havas Media Network) w wyniku rozstrzygniętego przetargu rozpoczęła współpracę z Lidl Polska w zakresie kompleksowej obsługi komunikacji kanałów marki na Facebooku i Instagramie. Należąca do tej samej grupy agencja mediowa – Havas Media, zrealizuje z kolei planowanie i zakup mediów marki.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Havas Play wygrywa przetarg Lidl Polska
fot. materiały prasowe

W ramach planowanych działań nastąpi pełne odświeżenie obecności marki w ekosystemie Meta. Nowe podejście do prowadzenia kanałów Lidl Polska w mediach społecznościowych ma na celu wzmocnienie relacji z odbiorcami i dalszy rozwój obecności marki w digitalu – podano w komunikacie.

Lidl aktywnym reklamodawcą w social mediach

W ostatniej kampanii reklamowej Lidl bezpośrednio celuje w swojego głównego konkurenta, czyli sieć Biedronka. Portugalska sieć często jest obiektem krytyki w mediach społecznościowych za bałagan w jej sklepach, m.in. za zalegające w sklepowych alejkach palety z towarem. Nowe posty marki na Facebooku odnoszą się, podobnie jak spoty, do tej retoryki. 

W maju na polskim Facebooku dwie reklamy o największym zasięgu należały do Lidl Polska (dane Sotrendera). Najlepsza z nich zachęcała do zrobienia zakupów z rabatem podczas weekendu majowego, która dotarła do ponad 13 milionów Polaków. Na podium znalazły się także reklama gazetki sklepów wprowadzającej tydzień japoński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu