Havas PR Warsaw zajmie się komunikacją korporacyjną IKEA w Polsce

Agencja Havas PR Warsaw wygrała przetarg na obsługę IKEA w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. W finałowym etapie przetargu brały jeszcze udział agencje Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication i Multi Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Havas PR Warsaw zajmie się komunikacją korporacyjną IKEA w Polsce

Przetarg na obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs IKEA ogłosiła w kwietniu br. Poprosiła osiem wybranych agencji o wypełnienie ogólnego kwestionariusza informacyjnego, ponadto inne agencje mogły przesłać swoje prezentacje elektroniczne.

Do finałowego etapu zakwalifikowane zostały agencje Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication, Multi Communications i Havas PR Warsaw. IKEA zdecydowała się podjąć współpracę z Havas PR Warsaw, uzasadniając, że ta agencja zaprezentowała najciekawsze propozycje działań, zrozumienie marki i strategiczne podejście. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Pozostałe agencje z finałowego etapu przetargu otrzymały wynagrodzenie za udział w nim.

Poprzednio IKEA w zakresie komunikacji korporacyjnej była obsługiwana przez agencję Questia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję