Havas tworzy globalną sieć obsługi klienta

Sieć reklamowa Havas stworzyła globalną sieć obsługi klienta Havas CX łączącą w jednym miejscu transformację cyfrową, handel elektroniczny, projektowanie doświadczeń klientów oraz oferty pozyskiwania i zaangażowania klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas tworzy globalną sieć obsługi klienta

Havas CX ma łączyć 1200 osób z 20 agencji Havas Creative, w tym BETC FullSix, Havas Helia i Ekino. Będzie obejmował 18 głównych rynków Havas z kluczowymi biurami w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku i Bombaju.

To posunięcie jest następstwem wprowadzenia przez Havasa modelu agencji BETC FullSix w Paryżu na początku tego roku i przejęcia w zeszłym roku sklepu internetowego Langoor, agencji zajmującej się doświadczeniem użytkowników Think Design oraz firmy konsultingowej Gate One, zajmującej się cyfryzacją i transformacją.

Agencje w sieci CX współpracują obecnie z takimi klientami jak Reckitt Benckiser, Tesco, Starbucks i Canal +.

Sieć Havas CX będzie kierowana przez globalnego dyrektora operacyjnego Yanna Doussota.

Yannick Bolloré, prezes i dyrektor generalny Havas Group, powiedział:  - Realizując w ostatnich latach strategię przejęć najnowocześniejszych agencji zajmujących się obsługą klientów, uważamy, że nadszedł czas, aby zjednoczyć nasze agencje w ramach jednej, globalnej marki sieci. W Havas CX wierzymy, że mamy najbardziej kompleksową ofertę zaangażowania klientów, jaką ma do zaoferowania branża - i zamierzamy ją dalej wzmacniać, zatrudniając najlepszych ekspertów i przejmując kolejne firmy z branży.

Chris Hirst, dyrektor generalny Havas Creative, wyjaśnił, że większość doświadczeń klientów związanych z marką nie polega na reklamach, ale na „ich osobistych interakcjach”: - Wraz z postępem technologicznym prawie każdy możliwy zakup jest oddalony o zaledwie kilka kliknięć, a marki mają wiele możliwości, aby zrobić to dobrze lub źle” - powiedział. Jego zdaniem CX to nowe pole bitwy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day