SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hearst Corp. kupuje Kaboodle

Wydawnictwo Hearst Corp. poinformowało, że zakupi Kaboodle Inc. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Serwis Kaboodle powstał w 2006 roku. Pozwala on swoim 250 tys. zarejestrowanych użytkowników oceniać, zamieszczać opinie i rekomendować innym produkty dostępne w wielu różnych sklepach internetowych.

Kaboodle każdego miesiąca odwiedza ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Serwis czerpie dochody z opłat za umieszczane w nim reklamy.

Hearst chce stworzyć w ramach Kaboodle strony, zawierające produkty z jego amerykańskich czasopism, takich jak Cosmopolitan czy Good Housekeeping.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hearst Corp. kupuje Kaboodle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl