Heima PR pomaga w komunikacji festiwalu sztuk społecznych

Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal OFF Opera w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heima PR pomaga w komunikacji festiwalu sztuk społecznych

Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się w dniach 23 września – 4 października. Interdyscyplinarne wydarzenie łączy muzykę, teatr, film oraz sztuki społeczne

W programie tegorocznej OFF Opery są m.in.: warsztaty z Zuzą Wrońską, autorami projektu TAXI, kompozytorką i dyrygentką Chóru Pogłosy Joanną Sykulską, Damianem Kostką znanym ze współpracy z zespołem Skalpel czy Ciepłymi Brejkami, twórcami hitu „Babciu, nie jem mięsa”. W darmowych warsztatach, spotkaniach, dyskusjach i koncertach będzie mógł wziąć udział każdy, kto się zapisze albo odbierze wejściówkę.

Heima PR odpowiada za: doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji, przygotowanie planu komunikacji i działania media relations. Agencja zajmuje się również wsparciem komunikacji w mediach społecznościowych i wsparciem w projektowaniu graficznym.

Identyfikację wizualną 10. edycji zaprojektowały ilustratorka Ola Szmida oraz Anna Szmida. Projekty graficzne przygotowują Anna Szmida i Joanna Buczko. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska