SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heineken reklamuje się w stylistce lat 90.

"Heineken Silver for real" to hasło nowej kampanii reklamowej nowej odsłony piwa Heineken (Grupa Żywiec).

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych. W kampanii nowego piwa marka podkreśla, jak ważna jest prawdziwość, prawdziwe życie i prawdziwe chwile.

Wszystkie działania marki opierają się na zderzeniu wyobrażeń z prawdziwym życiem. Motyw ten przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale jest także widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH. Będzie on również stanowić oś współpracy z wybranymi influencerami.

– Premiera Heineken Silver w Metaverse była niezwykle ironiczna i miała podkreślić, że najlepszym sposobem na poznanie nowego piwa jest prawdziwy świat – tłumaczy Marcin Filipiak, dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada Publicis/Milan.  Za planowanie i zakup mediów - Starcom.

Dołącz do dyskusji: Heineken reklamuje się w stylistce lat 90.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Observer
Jakość reklam odwrotnie proporcjonalna do jakości piwa...
odpowiedź
User
Hen
Jaki utwór użyto w reklamie ???
odpowiedź
User
Krzysiek
Myślałem, że porusza problem Zespołu Wiliamsa tudzież podobnej choroby, że tacy ludzie też piją piwko bo czemu by nie.
odpowiedź