SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

Nadawana w niedzielne wieczory w TVN trzecia seria sitcomu "Hela wopałach" miała mniejszą widownię od propozycji konkurencyjnychstacji. Cieszyła się także mniejszą popularnością niż emitowana roktemu pierwsza odsłona serialu.

'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Heli w opałach" wyniosła2,56 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 18,69 proc. (wgrupie 4+) i 21,09 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wyższą widownię od drugiej serii miała pierwsza, która emitowanabyła przez TVN w analogicznym okresie zeszłego roku. Oglądało jąśrednio 2,85 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,94proc. i 25,29 proc.

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
16-12-20072 210 14115,28%17,74%
09-12-20072 582 50917,97%20,76%
02-12-20072 938 00219,79%22,85%
25-11-20073 154 00920,97%23,55%
18-11-20073 110 79520,52%23,31%
11-11-20072 674 44118,02%20,71%
04-11-20073 170 78820,17%22,73%
28-10-20072 630 57617,67%19,61%
21-10-20072 551 30418,04%21,96%
14-10-20072 258 11817,72%20,94%
07-10-20072 435 30218,55%21,13%
30-09-20072 198 49518,26%16,84%
23-09-20072 193 52920,09%22,54%
16-09-20072 250 52820,96%24,75%
09-09-20072 133 50416,85%17,39%
średnia2 559 25118,69%21,09%

W czasie nadawania "Heli w opałach" (niedziele 18.30) TVN zajęłaczwarte miejsce pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderembyła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. programu "Szkoda gadać" i"Ranczo Wilkowyje - jak powstawał film", które wybierało 2,86 mlnwidzów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (m.in. "RodzinaZastępcza Plus" i "Wydarzenia"; 2,7 mln), a na trzecim uplasowałasię TVP 2 (m.in. "Panorama" i "Starter"), która z widownią napoziomie 2,58 mln, niewiele wyprzedzała TVN.

Na reklamach emitowanych wokół trzeciej serii "Heli w opałach"TVN zarobiła w sumie 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).


Wszyscy4+
DataAMRSHR %
TVP 12 858 56620,80%
Polsat2 698 58519,63%
TVP 22 577 32318,75%
TVN - Hela wopałach2 559 25118,69%

Jak wynika z danych telemetrycznych trzeci sezon sitcomuoglądały najchętniej kobiety, widzowie od 25 do 44 lat oraz powyżej50. roku życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym i średnim.



AFFADH %
PłećMężczyźni7134,40%

Kobiety12765,60%
Wiek4- 9523,25%

10-15826,50%

16 - 19462,89%

20 - 24484,30%

25 - 291089,07%

30 - 341289,73%

35 - 391187,76%

40 - 441006,76%

45 - 49937,48%

50 - 5414111,62%

55 - 5915510,78%

60+11019,88%
Wlk.miastaWieś7328,16%

< 50 tys.9623,14%

50-100 tys.11510,26%

100-200 tys.13010,43%

> 200 tys.13628,01%
ZawódTop management836,70%

Pracownicyszczebla średniego13115,82%

Pracownicyfizyczni i rolnicy9518,12%

Emeryci12933,65%

Inne7425,71%
WykształceniePodstawowe10849,26%

Średnie10330,41%

Wyższe9810,58%

Inne699,75%

Kolejna, czwarta seria "Heli w opałach" pojawi się w TVN wiosnąprzyszłego roku. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć wstyczniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl