Herbapol-Lublin wprowadza napoje ziołowe i herbaciane

Herbapol-Lublin rozszerza portfolio o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane na zimno w kilku smakach. Nową kategorie promuje kampania reklamowa pod hasłem "Siła natury".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Herbapol-Lublin wprowadza napoje ziołowe i herbaciane

Kampania „Siła Natury” promuje nowe warianty napojów funkcjonalnych, na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. Napój ziołowy „Detox Pokrzywa” o smaku pigwy zawiera naturalny ekstrakt z pokrzywy, która pomaga usunąć z organizmu zbędne produkty przemiany materii i wspomaga oczyszczanie organizmu. Napój ziołowy „Uroda Skrzyp” o smaku cytrynowym z ekstraktem skrzypu, został dodatkowo wzbogacony o cynk i biotynę, które wzmocnią włosy i zadbają o skórę i paznokcie.

Poszczególne etapy kampanii obejmą komunikację na billboardach (outdoor oraz w metrze), citylightach oraz ekranach LCD w tramwajach, autobusach i na dworcach. W sierpniu i wrześniu w ramach promocji nowej kategorii zrealizowana zostanie także kampania VoD oraz sampling w kinach.

Druga linia kreatywna „100% Natury” będzie wspierać napoje herbaciane Herbapol na zimno w trzech wariantach: na bazie herbaty czarnej o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym oraz na bazie herbaty zielonej o smaku cytryny z miętą.

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Za strategię komunikacji oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu