SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Herbapol-Lublin wybiera w przetargu Walk PR

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy spożywczej Herbapol-Lublin.

W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty brand PR, social media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.

- Dynamiczny rozwój naszej firmy – zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji – oraz chęć osiągnięcia jeszcze lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych skłoniła nas do rozpoczęcia procesu przetargowego. Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy - powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin.

Walk PR dla marek Herbapol-Lublin

Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn). Obsługą działań brandowych i social media zajmie się zespół Kingi Strawińskiej, a korporacyjnych Anny Borowiec-Góry.

 

- Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing. Poprzeczka – patrząc także na działania konkurencji – jest postawiona wysoko, ale to dla nas tylko dodatkowa motywacja - dodaje Anna Sambor.

W zakresie działań komunikacyjnych Herbapol-Lublin współpracował wcześniej z Big Picture.

Dołącz do dyskusji: Herbapol-Lublin wybiera w przetargu Walk PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl