SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) promowana jest nowa oferta internetu mobilnego. Jest to pierwsza akcja marketingowa Heyah przygotowana przez agencję Brain.

Article

Nowe reklamy Heyah prezentują usługę internetową dostępną w ramach nowych pakietów w tej taryfie (zobacz ich szczegóły). Przede wszystkim podkreślają, że po wykorzystaniu ustalonego limitu można dokupić dodatkowy pakiet danych, np. 3 GB za 19,99 zł. Jest to określane jako „internet co się zowie” i „smartfonowy internet”.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Heyah przygotowana przez agencję Brain, która po wygranym niedawno przetargi przejęła obsługę marki od G7 (więcej o tym). W spocie pokazywany jest chłopak, który bawi się smartfonem, symbolizujący grupę docelową taryfy. To spora zmiana w porównaniu z poprzednimi reklamami, których bohaterami były głównie zwierzęta przedstawiane w stylistyce internetowych memów - jesienią ub.r. reklamowały pakiety „niedopsiegadania” (zobacz to), a wcześniej w wielu spotach występował animowany Jak (obejrzyj jedną z tych reklam).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ptaszek
Fiu fiu, bardzo spłaszczona komunikacja. Zmiana na gorsze. Fiu fiu, zmiana jest w złym kierunku. Ptaszek.
11 8
odpowiedź
User
Ups
Ohhh... Ale to słabe, aż ciężko uwierzyć, że wyszło to z Braina.
10 8
odpowiedź
User
Nakomo
Reklama normalna - źle, reklama z jajem - źle, oj Polskiemu narodowi ciężko dogodzić. Moim zdaniem zmiana wizerunku reklamy się przyda.
8 10
odpowiedź