SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Hit od T-Mobile” - Tomasz Kot śpiewająco reklamuje ofertę T-Mobile dla firm (wideo)

W nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska Tomasz Kot śpiewa, opisując ofertę telekomu dla firm opartą na nowym standardzie obsługi. Jest to pierwsza akcja marketingowa T-Mobile przygotowana przez agencję Bridge2Fun.

Article

Nowe spoty T-Mobile z Tomaszem Kotem mają formę teledysków opartych na przeróbkach znanych hitów muzycznych. W pierwszym klipie aktor jako robotnik w pracowni stolarsko-tapicerskiej śpiewa o zaletach nowej oferty T-Mobile dla stałych klientów biznesowych. W drugim wciela się w rolę mechanika samochodowego i razem z innymi pracownikami warsztatu opisuje nowe standardy obsługi takich klientów przez telekom (m.in. 9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Hit od T-Mobile”.

To pierwsza kampania T-Mobile po rozstrzygnięciu przetargu na obsługę reklamową telekomu, którą zdobyły agencje Leo Burnett (jako główna), Bridge2Fun i G7.

Tomasz Kot występuje w reklamach tej sieci od wiosny br., przy czym wcześniej wcielał się w rolę męża i ojca prowadzącego zabawne rozmowy z młodym chłopakiem w przebraniu psa. (obejrzyj ostatnie z tych spotów).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 24 października. Jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w social media), prasie, radiu, na outdoorze (nośniki wielkoformatowe) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (m.in. materiały POS w salonach).

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz spoty internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzono agencji G7, a działania w mediach społecznościowych - agencji Blueberry.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hit od T-Mobile” - Tomasz Kot śpiewająco reklamuje ofertę T-Mobile dla firm (wideo)

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
V
Mega głupota !
14 4
odpowiedź
User
DW
Słabe to, słabe.
19 4
odpowiedź
User
yhh
totalna antyreklama - gdyby ktoś chciał do czegoś zrazić zrobiłby właśnie taki klip !
11 4
odpowiedź
User
TT
No fajnie Kot, dobre utwory i ... pomysłu w tym zbyt wiele nie ma. Rozumiem, że to kampania przejściowa ale Hit od T Mobile (no już tu można było jakoś błysnąć) i na koniec sam projekt logo kampanii/akcji - zęby bolą przeraźliwie.
5 3
odpowiedź
User
Big
Jest prosta i skuteczna metoda - lepsza oferta, dobrą obsługa klienta, niższe ceny telefonów przy umowach na abonament, bo potrafią mieć najdroższe np. taki Sony Z3Compact, LG G3 droższe niż np. u Orange, który co chwilę ma szalone dni tj. obniżki cen telefonów. Do tego przy przejściu 6 miesięcy za 0 zł. Więc kto dzisiaj przepłaca jeśli nie musi, jeśli dostaje typ samo taniej ? Do tego dobre oferty na kartę jak Virgin, Orange Free czy inne. T-mobile nie ma żadnych atutów.
7 0
odpowiedź
User
marek
Zdecydowanie lepiej. Poprzednie spoty z Kotem były tragiczne...
5 9
odpowiedź
User
Tomasz
Fajna reklama, czekam jeszcze na nową ofertę dla indywidualnych
4 6
odpowiedź
User
Nina
No fajne , ale także nie jest to dla mnie źle no bo nie wiedziałam, że Tomasz Kot jest tak śmieszny
3 6
odpowiedź
User
Pablo
Ale gowno.
6 3
odpowiedź
User
MATI
Totalne dno aż żal to ogladac
6 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing