Holenderska sieć aptek reklamuje się w stylu Allegro

"Take care" to hasło świątecznej kampanii holenderskiej sieci aptek DocMorris. Historia pokazana w wideo promocyjnym przypomina słynne "English for beginners" Allegro.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterem spotu "Take care" jest starszy pan, który przed świętami chce zadbać o swoją kondycję. Na początku nie jest mu łatwo, a ćwiczenia wzmacniające ramiona powodują ból, trudności. Z czasem jednak senior poprawia kondycję, podnosi coraz większe ciężary.

Nie wiadomo jednak,  dlaczego mężczyzna zaczyna w ogóle walkę o lepszą formę. To zostaje dopiero wyjaśnione w finale spotu, który nasuwa skojarzenia z reklamą Allegro. Spot z 2016 roku był wielokrotnie nagradzany na festiwalach reklamowych i stał się światowym viralem.

DocMorris wyjaśnia, że swoją kampanią chce zwrócić uwagę na wartość zdrowia w tym szczególym, naznaczonym pandemią roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"