Holenderska sieć aptek reklamuje się w stylu Allegro

"Take care" to hasło świątecznej kampanii holenderskiej sieci aptek DocMorris. Historia pokazana w wideo promocyjnym przypomina słynne "English for beginners" Allegro.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterem spotu "Take care" jest starszy pan, który przed świętami chce zadbać o swoją kondycję. Na początku nie jest mu łatwo, a ćwiczenia wzmacniające ramiona powodują ból, trudności. Z czasem jednak senior poprawia kondycję, podnosi coraz większe ciężary.

Nie wiadomo jednak,  dlaczego mężczyzna zaczyna w ogóle walkę o lepszą formę. To zostaje dopiero wyjaśnione w finale spotu, który nasuwa skojarzenia z reklamą Allegro. Spot z 2016 roku był wielokrotnie nagradzany na festiwalach reklamowych i stał się światowym viralem.

DocMorris wyjaśnia, że swoją kampanią chce zwrócić uwagę na wartość zdrowia w tym szczególym, naznaczonym pandemią roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe