SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hołowczyc i Urbański reklamują SuperDuet Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową swojej ofertySuperDuet. Twarzami akcji pod hasłem "Podwójny napęd dla Twoichoszczędności" są Krzysztof Hołowczyc i Hubert Urbański.

Startująca właśnie kampania reklamowa SuperDuetu w BankuMillennium podkreśla, że ta oferta łączy zalety tradycyjnej lokatyterminowej na 7 proc. w skali roku oraz inwestycji w fundusze,dzięki czemu umożliwia uzyskanie wyższych zysków. W akcji podhasłem "Podwójny napęd dla Twoich oszczędności" oprócz od dawnapromującego ten bank Huberta Urbańskiego pojawia się KrzysztofHołowczyc. Przekaz nawiązuje do jazdy samochodem terenowym, żebypokazać połączenie bezpieczeństwa i odwagi w tej ofercie.

KrzysztofHołowczycHubert Urbanski

Akcja rozpoczęła się już w prasie i oddziałach Banku Millennium(plakaty i ulotki), natomiast 23 października obejmie telewizję(kanały ogólnopolskie). Kreację kampanii przygotowała agencjaMather Communications, a zakupem mediów zajął się dom mediowyInitiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Urbański reklamują SuperDuet Banku Millennium

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl