Telewizyjna Siódemka emitowała 10. serię “Hotelu Paradise” od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, między 27 lutego a 24 kwietnia br. Średnia oglądalność reality-show w tym okresie wyniosła 392 tys. widzów, co dało TVN udział w rynku na poziomie 3,24 proc. w gronie wszystkich widzów , 4,95 proc. w grupie 16-49 oraz 4,90 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Średnio 478 tys. widzów zgromadził najpopularniejszy odcinek tej serii wyemitowany 22 kwietnia. Najmniejszym zainteresowaniem cieszył się epizod z 11 marca, który obejrzało średnio 317 tys. Sam finał 10. edycji “Hotelu Paradise” miał oglądalność poniżej średniej całego sezonu. Zobaczyło go 382 tys. osób.
Przybyło widzów “Hotelu Paradise”
Emitowany wiosną ub.r. (w okresie od 4 marca do 14 maja 2024) w tym samym paśmie ósmy sezon reality-show „Hotel Paradise”, oglądało średnio 382,7 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,18 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,22 proc. w grupie 16-49 oraz 4,99 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsena.

Miniona edycja “Hotelu Paradise” była pierwszą z dwóch, jakie w zastępstwie za Klaudie El Dursi poprowadziła modelka Edyta Zając. Zdjęcia do 10. edycji bikini reality-show Siódemki realizowano w Filipinach. Nagrania ruszyły na początku tego roku i objęły także 11. edycję, która trafi na antenę jesienią.
“Hotel Paradise” jest na antenie TVN 7 od 2020 roku, program na zlecenie stacji produkuje firma Golden Media Polska.











