SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HP stawia na BBDO

Agencja BBDO wygrała przetarg na globalny budżet kreatywny działu komputerów firmy Hewlett-Packard.

HP stawia na BBDO

W finałowej fazie przetargu na ten budżet, którego wartość szacuje się na 120 milionów dolarów, BBDO pokonała agencje DDB, Deutsch LA i The Martin Agency.

Wcześniej firmę HP obsługiwała agencja Goodby, Silverstein & Partners.

  • Więcej informacji:
  • HP
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: HP stawia na BBDO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl