SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Hulaj dusza" wprowadza KIA Soul

Pod hasłem "Hulaj dusza" rozpoczęła się kampania reklamowawprowadzająca na rynek samochód KIA Soul. Internetowo-prasowa akcjaprowadzona jest w czterech kreacjach skierowanych do poszczególnychgrup odbiorców.

Startująca właśnie kampania reklamowa wprowadzająca na rynek KIASoul podkreśla możliwość aranżowania tego samochodu przezużytkowników, przedstawiając go jako auto dostosowujące się dopotrzeb ludzi pełnych pasji. Akcja pod hasłem "Hulaj dusza"prowadzona jest w czterech wariantach kierowanych do poszczególnychgrup odbiorców: kobiet, mężczyzn, młodzieży i młodych rodziców.Jednocześnie rusza konkurs związany z KIA Soul, który jestpromowany na ulotkach i poświęconej tej marce stronie internetowejuruchomionej pod adresem www.kiasoul.pl.

kia

Akcja reklamowa prowadzona jest w internecie (m.in. Onet,Wirtualna Polska, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl) i prasie ("Media& Marketing", "Party", "Viva", "Gala", "Logo", "Twój Styl","Avanti", "In Style", "Elle", "Machina", "Film", "Focus", "NationalGeographic", "National Geographic Traveler", "Max Magazine","SnowBoard", "BikeBoard", "Press", "Marketing & More","Przedszkolak", "Mamo To Ja", "Twój Maluszek", "Mam Dziecko","Twoje Dziecko").

Kreację kampanii, która potrwa do końca marca, przygotowałaagencja Paralotna, natomiast kolejne działania promujące KIA Soulplanowany są na cały bieżący rok.

Dołącz do dyskusji: "Hulaj dusza" wprowadza KIA Soul

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl