Hypermedia przygotowuje serwis społecznościowy dla Vattenfall Heat Poland

Agencja Hypermedia pracuje nad interaktywnym projektem wizerunkowym dla Vattenfall Heat Poland. Obejmuje on miniserwis z opcjami społecznościowymi oraz konkurs edukacyjny.

tw / tw / tw
tw / tw / tw
Udostępnij artykuł:

Interaktywny projekt wizerunkowy dla Vattenfall Heat Poland agencja Hypermedia przygotowuje od początku listopada. W ramach współpracy stworzy i uruchomi miniserwis internetowy tej firmy oraz zbuduje wokół niego społeczność. Hypermedia będzie również prowadzić konkurs edukacyjny dla Vattenfall Heat Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?